מקלחים את החתול? כדאי שתקראו את זה!

מקלחים את החתול? כדאי שתקראו את זה!

גם החתול שלכם נחרד למגע של מים? חתולים ומים זה שילוב שבדרך כלל לא מסתדר יש לכך מס' סיבות, למשל כובד המים על הפרווה שלהם, סטריליות, חוסר איזון בטמפרטורת הגוף וכולי וכולי..😼
אנו מודעים לכך שיש בעלי חתולים שאינם מעוניינים לקלח את החתולים שלהם כלל וכלל וזה בסדר גמור כי חתול היא חיה נקיה להפליא ומתעסקת בהיגיינה כ-50-80% משעות העירנות שלהם.
לעומת זו יש אנשים שכן מעדיפים לקלח את החתול ממגוון סיבות, לכן אם אתם מקלחים את החתול שלכם, הפוסט הזה יעזור לכם לעשות זאת בצורה הנכונה והקלה ביותר:
✅ השתמשו במים חמימים - אחת הסיבות שהחתול אין מעוניין במקלחת היא המים הקרים שמרגישים להם לא נעים על הגוף, טמפרטורת הגוף של החתול יותר חמה משלנו כך שגם אם אנחנו מרגישים שזה חמים מספיק - תעלו עוד טיפה את המעלות לטמפרטורה האופטימלית עבור החתול
✅ השתמשו במים עומדים - או במילים אחרות - אל תשפריצו עליהם מים ישירות מהברז. חתולים נחרדים למשמע של מים זורמים. מלאו גיגית במים חמים והכניסו את החתול לאט לאט - בהתחלה רק את הרגליים. השתמשו בכלי פלסטיק על מנת להרטיב את הפרווה
✅ השתמשו בקטניפ - קטניפ, הידוע בסגולותיו להכניס את החתול לאופוריה, יעזור להשאיר את החתול רגוע בזמן המקלחת. הוסיפו מעט אבקת קטניפ לגיגית המים - כשהחתול יריח את המים הוא כבר לא יפחד.
✅ תגמלו עם חטיפים - לפני ואחרי המקלחת. החתולים יקשרו את החטיפים עם זמן המקלחת ותהיה להם פחות התנגדות.
✅ היו עדינים - חתולים הם חיות בר המפחדות ממים בדר"כ ומצב המקלחת מאליו כבר מכניס אותם ללחץ, לכן מומלץ לא לסבן אותם בחוזקה, להיזהר על העיינים ולא לעשות תנועות חדות. בנוסף, מומלץ להשתמש בשמפו המיועד לפרווה שלהם, לא לייבש את הפרווה עם מייבש שיער (הרעש מפחיד אותם וזה לא נעים להם) ובכללי להיות כמה שיותר עדינים.
אז ככלל אף אחד לא חייב לקלח את החתול שלו כי הם מנקים את עצמם מצויין (הלשון שלהם מחוספסת יותר מסקוץ ועושה עבודה יוצאת מן הכלל), אז אם בכל זאת החלטתם לקלח את חתול הבית שלכם כדאי שתעשו את זה בשלבים שנתנו כאן!
עזרנו לכם להבין את לקלח את החתול? נשמח לפידבק! :)
חזרה לבלוג

השאר תגובה

שים לב, התגובות צריכות לעבור אישור לפני שהן מתפרסמות.